آوریل یک ماه جادویی برای بیت کوین خواهد بود!!

فرهاد اکسچنج

چرا آوریل ممکن است بهترین ماه برای قیمت بیت کوین باشد؟ در این مقاله با هم بررسی می کنیم.

 

لینک های مفید: خرید بیت کوین

 

کاهش ارزش دلار آمریکا در ماه آوریل

ارزش دلار آمریكا بار دیگر در مسیر کاهش قرار می گیرد. زیرا شاخص دلار آمریكا (DXY) به سمت پایین حرکت می کند كه این می تواند شتاب بیت کوین (BTC) را در کوتاه مدت تقویت کند. دارایی های جایگزین مانند بیت کوین و طلا در برابر دلار قیمت گذاری می شوند. از این رو، هنگامی که DXY شروع به نزول می کند، اغلب باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود.

آوریل ماه جادویی برای بیت کوین!!

سهم دلار از ذخایر جهانی به سرعت در حال کاهش است!

به گفته هولگر زشاپیتز (Holger Zschaepitz)، تحلیلگر بازار، سهم دلار آمریکا از ذخایر جهانی به سرعت در حال کاهش است. زیرا کشورهایی مانند روسیه استراتژی دلارزدایی را دنبال می کنند و طلا را جایگزین آن انتخاب می کنند. دلارزدایی به معنای یافتن جایگزین برای دلار است. وقتی شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول سال 2020 اعلام شد، تقاضا برای دلار افزایش یافت زیرا دلار یک ارز ذخیره جهانی است. با این وجود، به دلیل عوامل مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری و چشم انداز منفی ویروس کرونا در کل سال گذشته، دلار تلاش کرد تا از ارزهای دیگر مانند ین ژاپن و فرانک سوئیس پیشی بگیرد.

آوریل ماه جادویی برای بیت کوین!!

Zschaepitz گفت: “ارزش دلار در حال کاهش است. در حالی که سهم دلار از ذخایر جهانی در ابتدا با شیوع بیماری همه گیر کرونا افزایش یافت اما از آن زمان تاکنون سهم این ارز کاهش یافته است و اکنون فقط 59٪ است.”

اگر روند نزولی دلار آمریکا ادامه یابد، احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین در آوریل نیز وجود دارد.

 

لینک های مفید: صرافی آنلاین

 

از لحاظ تاریخی، آوریل در طول ده سال گذشته یک ماه قوی برای بیت کوین بوده است و از سال 2016 این ماه برای بیت کوین به مدت 5 سال متوالی سودهای مثبتی را به ثبت رسانده است. علاوه بر این، دنی اسکات (Danny Scott)، مدیر عامل صرافی CoinCorner، گفت: “قانون میانگین با توجه به این 10 سال هدف قیمت بیت کوین را در آوریل 83000 دلار قرار می دهد.”

 

آوریل ماه جادویی برای بیت کوین!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *