اتریوم و غوغای بروز رسانی جدید شبکه!

فرهاد اکسچنج

انتظار می رود که بروز رسانی جدید شبکه اتریوم (هارد فورک لندن) در تاریخ 4 آگوست پیاده سازی شود. البته ممکن است این تاریخ حدود یک هفته یا بیشتر جا به جا شود. این بروزرسانی موجب کاهش کارمزد تراکنشات خواهد شد.

آنتونی ساسانو، بنیانگذار EthHub (منبع اطلاع رسانی، یادگیری و خبری شبکه اتریم)، در توئیتی اعلام کرد که تاریخ دقیق پیاده سازی این بروز رسانی در شبکه اصلی اتریوم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و احتمالاً در اواخر این هفته اعلام خواهد شد. وی همچنین در توییتر خود اعلام کرد که در تاریخ 9 جولای در رابطه با طرح های پیشنهادی این بروز رسانی در جلسه توسعه دهندگان شبکه اتریم بحث خواهد شد.

 

لینک های مفید:
خرید بیت کوین

 

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود، هارد فورک لندن به بمب سختی (Difficulty Bomb) کمک می کند. طرح EIP-1559 نیز کمک می کند تا هزینه معاملات کاهش پیدا کند. همچنین در اندازه بلوک ها به منظور مقابله با ازدحام بلاکچین اتریوم موثر خواهد بود.

 

لینک های مفید:
صرافی آنلاین

 

بمب سختی اشاره به سختی و دشواری در ماینینگ اتریوم دارد.

اتریوم
موجودی اتریوم در صرافی ها به پایین ترین سطح تاریخی خود رسیده است!

شرکت تجزیه و تحلیل CryptoQuant گزارش داده است که موجودی اتریم در تمام صرافی ها کاهش یافته است. این مقدار به پایین ترین سطح 2.5 ساله رسیده است. ویلی وو تاجر و کارآفرین برجسته بازار رمزنگاری در این باره گفت که این افت ممکن است دو توضیح داشته باشد.

  • اولین مورد آن است که کاربران در حال خارج کردن اتریوم از صرافی ها برای سرمایه گذاری در صرافی ها و برنامه های مختلف دیفای (امور مالی غیر متمرکز) مانند Uniswap هستند.
  • دلیل دوم، اعتبارسنجان شبکه اتریوم قصد دارند در قرارداد سپرده گذاری اتریم 2.0 مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *