مجموعه خدمات فرهاد اکسچنج – بخش دوم

فرهاد اکسچنج

پیش تر اشاره کردیم که امنیت کاربران، اولویت مجموعه فرهاد اکسچنج می باشد. آنکه مطمئن باشیم مال و اطلاعات شما را هیچ خطری تهدید نمی کند، برای مجموعه ما بسیار حائز اهمیت است. در مقاله پیشین اشاره کردیم که از خدمات ویژه ی فرهاد اکسچنج، ارائه کیف پول اختصاصی برای رمز ارزها است که پس از ثبت نام به صورت اختصاصی به هر کاربر تعلق می گیرد. همچنین اشاره کردیم که از طریق مجموعه فرهاد اکسچنج می توانید حساب وب مانی خود را ارتقا دهید، چرا که فرهاد اکسچنج نمایندگی رسمی این بانک روسی در ایران است.

 

لینک های مفید:
خرید بیت کوین

 

حال در این مقاله قصد داریم راجع به دیگر خدمات این مجموعه توضیحاتی چند ارائه کنیم.

در فرهاد اکسچنج ارز بخر، کارمزد نده!

همانطور که می دانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال شامل پرداخت کارمزد شبکه می باشد. این کارمزد مبلغ قابل توجهی است که اگر قصد داشته باشید با سرمایه کم وارد این بازار شوید، خرید و فروش ارز به صرفه نخواهد بود. تصور کنید که مبلغ ۱ میلیون تومان بیت کوین خریده اید، حتما چند صد هزار تومان آن کارمزد خواهد بود.

فرهاد اکسچنج را بهتر بشناسید!

فرهاد اکسچنج راه حلی برای این مشکل برگزیده است. در این مجموعه نیازی به پرداخت کارمزد در هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیست، زیرا فرهاداکسچنج برای تمامی ارزها از جمله وب مانی و پرفکت مانی یک کیف پول اختصاصی و داخلی ارائه می کند. داخلی بدین معنی است که این کیف پول ها بر روی شبکه فرهاد اکسچنج طراحی شده اند. البته به این نکته دقت کنید که ارسال رمز ارزها به خارج از بلاکچین فرهاد اکسچنج شامل کارمزد خواهد بود.

فرهاد اکسچنج

درآمد کسب کن!

در سایت فرهاد اکسچنج می توانید دوستان خود را دعوت کرده و درآمد کسب کنید. فقط کافیست لینک ریفرال را برای دوستان خود ارسال کرده تا آن ها از طریق این لینک در سایت فرهاداکسچنج ثبت نام کنند.

ویدیوهای آموزشی ما را دنبال کنید.

 

لینک های مفید:
صرافی آنلاین

 

نحوه کسب درآمد از طریق لینک ریفرال:

  • پس از ثبت نام شخص توسط لینک ریفرال، هزارتومان برای کاربر سرشاخه و پنج هزارتومان برای زیرمجموعه در بالانس ریالی شارژ می شود.
  • کاربر زیرمجموعه امکان نقد کردن این پنج هزارتومان را تا زمانی که مراحل احراز هویت انجام نشده ندارد.
  • زمانی که حساب کاربری زیر مجموعه احراز هویت شود، ۹ هزارتومان برای سرشاخه در قسمت بالانس ریالی شارژ می شود.
  • در نهایت پس از احراز هویت حساب کاربری زیرمجموعه، از بابت هر تراکنشی که سایت فرهاداکسچنج سود کند، ۲۵ درصد از سود به عنوان پورسانت برای سرشاخه در قسمت بالانس ریالی شارژ خواهد شد.

نکات:

  • حتما باید زیرمجموعه از طریق لینک ریفرال ارسال شده توسط سرشاخه ثبت نام کند.
  • محدودیتی از بابت تعداد زیرمجموعه وجود ندارد.

پشتیبانی آنلاین فرهاد اکسچنج

پشتیبانی فرهاداکسچنج در روزها و ساعات کاری به صورت آنلاین از طریق چت و تلفن در خدمت شما کاربران می باشند. برای ارتباط با پشتیبانی می توانید از طریق شماره 02147569000 تماس حاصل نموده و یا از طریق چت آنلاین که آیکون آن در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است، پیام ارسال کنید. در روزها و ساعات غیر کاری نیز از طریق تیکت با پشتیبانان ما مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *