چگونه از طریق ارسال تیکت با پشتیبانی فرهاد اکسچنج در ارتباط باشیم؟

فرهاد اکسچنج
  • توجه داشته باشید سیستم تیکت پشتیبانی فرهاد اکسچنج در روز ها و ساعات غیر کاری فعال می باشد.
  • پشتیبانی فرهاد اکسچنج در روز های تعطیل از طریق تیکت با شما در ارتباط خواهد بود.
  • دریافت پاسخ در سیستم تیکت پشتیبانی فرهاد اکسچنج آنلاین نمی باشد و تا حداکثر 2 ساعت زمان خواهد برد تا پشتیبان تیکت شما را پاسخ دهد. لذا از صبوری شما کمال تشکر را داریم.
  • توجه کنید که پاسخ پشتیبان به ادرس ایمیلی که در زمان ارسال تیکت وارد کردید ارسال خواهد شد.
  • شما تا 24 ساعت فرصت دارید پاسخ پشتیبان را بدهید. در غیر این صورت پس از 24 ساعت در صورتی که پاسخی از شما دریافت نکنیم تیکت شما بسته خواهد شد.

برای ارسال تیکت به پشتیبانی فرهاد اکسچنج ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید و بر روی آیکون چت که در صفحه اصلی مشاهده می کنید کلیک کنید.

سپس می بایست پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی و ادرس ایمیل فعال خود، پیام خود را به صورت کامل برای ما بنویسید. *توجه کنید که با ارسال کامل اطلاعات (شماره سفارش، نام کاربری، ادرس ایمیل) در پیام خود می توانید در زمان کمتری به نتیجه برسید.

 

لینک های مفید: خرید بیت کوین

 

همانطور که مشاهده می کنید در پیام زیر تمامی اطلاعات مورد نیاز از سوی کاربر ارسال شده است. بنابراین پشتیبان های ما سریع تر و راحت تر می توانند مشکل را پیگیری کنند.

 

فرهاد اکسچنج

حال پس از حداکثر 2 ساعت پشتیبان ما پاسخ شما را برای ادرس ایمیل وارد شده ارسال کرده است.

  • توجه کنید که شما تا 24 ساعت فرصت دارید پاسخ پشتیبانی فرهاد اکسچنج را بدهید. در غیر این صورت پس از 24 ساعت در صورتی که پاسخی از شما دریافت نکنیم تیکت شما بسته خواهد شد.
  • پس از اینکه تیکت شما بسته شود پیام نظر سنجی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. جهت بهبود عملکرد مجموعه می توانید در نظر سنجی ما شرکت کنید. توجه کنید این نظر سنجی برای بررسی نحوه برخورد و رسیدگی پشتیبان طراحی شده است.

آموزش نحوه ارتباط با پشتیبانی فرهاد اکسچنج:  

https://www.instagram.com/p/CQIuksTJSjR/?utm_medium=copy_link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *