بالانس اتریوم در فرهاد اکسچنج!

فرهاد اکسچنج

در فرهاد اکسچنج می توانید بدون پرداخت کارمزد اتریوم خرید و فروش کنید. نکته قابل تذکر آن است که می توانید موجودی بالانس اتریوم را به هر کیف پولی که در سایت دیگر دارید منتقل کنید. البته انتقال اتریوم به کیف پول هایی خارج از سایت ما شامل کارمزد شبکه اتریوم خواهد بود.

بدین منظور که شما در صورتی که اتریوم را برای کیف پولی خارج از سایت فرهاداکسچنج خریداری کنید می بایست کارمزد پرداخت کنید. همچنین اگر قصد داشته باشید موجودی بالانس اتریوم را به سایت دیگری منتقل کنید، می بایست کارمزد پرداخت کنید. اما اگر بالانس اتریوم خود را شارژ کنید یا بفروشید نیازی به پرداخت کارمزد نیست.

 

لینک های مفید:
صرافی آنلاین

 

فرهاد اکسچنج

فرهاد اکسچنج را بهتر بشناسید!

بالانس اتریوم موجودی اتریوم هر کاربر در سایت فرهاد اکسچنج می باشد. در پنل نمایش داده شده در ویدیو می توانید به خرید، فروش و یا تبدیل اتریوم اقدام کنید. می توانید در فرهاد اکسچنج بالانس واقعی اتریوم نگه داری کنید. در فرهاد اکسچنج هم امکان داشتن آدرس واقعی اتریوم و هم امکان داشتن بالانس اتریوم فراهم آمده است.
توجه 1 : انتقال کلیه ی کریپتوها پس از 2 دقیقه بصورت خودکار انجام و سفارش تکمیل می شود.
توجه 2 : فرهاداکسچنج به مشتریان خود والت اختصاصی تتر و اتریوم (با یک آدرس یونیک) ارائه کرده است. جهت تبدیل تتر به ریال یا ارسال به حساب های دیگر احتیاج به حداقل 0.02 اتریوم در حساب خودتان به عنوان گس پرایس است.
ویدیوی آموزشی کار با بالانس اتریوم: 

لینک های مفید:
خرید اتریوم

 

دقت کنید که به هنگام فروش بالانس اتریوم هم می توانید ریال آن را به حساب بانکی واریز کنید و هم می توانید از بالانس ریالی استفاده کنید. بالانس ریالی موجودی ریالی شما در سایت ما است. واریز ریال به حساب بانکی 1 الی 72 ساعت کاری زمان خواهد برد. اما واریز به بالانس ریالی آنی است. در نهایت هر زمان تمایل داشتید می توانید موجودی بالانس ریالی را به بالانس اتریوم تبدیل کنید یا آن را به حساب بانکی واریز کنید. در صورت واریز ریال از بالانس ریالی به حساب بانکی می بایست 1 الی 72 ساعت کاری صبوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *