خبر خوش در رابطه با قیمت ریپل، پیروزی دوم در دادگاه رقم خورد!!

فرهاد اکسچنج

شرکت ریپل در دادگاه دومی که در هفته ی جاری برگزار شد، پیروز شد. این پیروزی در پی آن اتفاق افتاد که دادگاه به سازمان بورس اجازه دسترسی به اطلاعات مالی مدیران شرکت ریپل را نداد. پس از این پیروزی قیمت ریپل 40% افزایش یافت و تا سطح قیمت 1.4 دلار رسید.

 

لینک های مفید: خرید بیت کوین

 

قاضی دادگاه طرف شرکت ریپل را گرفته است. او به سازمان بورس دستور داده است که شش درخواستی را که به بانک ها برای دستیابی به اطلاعات مالی مدیران شرکت ریپل ارسال کرده اند، پس بگیرند. شرکت پرداختی مبتنی بر بلاکچین در نبرد قانونی خود در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک پیروزی دیگر ثبت کرده است. قاضی با رد درخواست سازمان بورس برای دسترسی به سوابق بانکی مدیران ریپل در واقع به نفع شرکت ریپل رای داده است.

CryptoPotato در اوایل ماه مارس گزارش داد: “سازمان بورس احضاریه هایی را به شش بانک ارسال کرده است. این سازمان از بانک ها درخواست ارسال اطلاعات مالی مدیران شرکت ریپل، Brad Garlinghouse و Christian Larsen را داشته است.”

مدیران شرکت ریپل با این درخواست مخالفت کردند. آن ها با ارائه پیشنهادی اعلام کردند: “ما تمام سوابق لازم در مورد معاملات ریپل را ارائه می دهیم.” اما در ادامه به وضوح بیان کردند: “امور مالی شخصی ما هیچ ارتباطی با پرونده ندارد.”

علاوه بر این، وکلای شرکت ریپل این اقدام سازمان بورس را یک اقدام کاملاً غیر حرفه ای عنوان کردند.

 

لینک های مفید: صرافی آنلاین

 

خبر خوش برای کاربران ریپل، پیروزی دوم در دادگاه رقم خورد!! عدم دسترسی به اطلاعات مالی

قاضی دادگاه با مدیران شرکت ریپل موافقت کرده و درخواست آن ها را در روز جمعه تأیید کرده است. وی اعلام کرد که دریافت چنین اطلاعات مالی و شخصی از متهمان غیرضروری است. او گفت: “موافقت با این درخواست سازمان بورس منجر به بیان درخواست های گسترده تر و بیشتر خواهد شد. دسترسی به اطلاعات مالی خصوصی ارتباطی با اینكه متهمان، ریپل را در بازار عمومی عرضه یا فروخته اند یا فروش آن را به سرمایه گذاران بالقوه تبلیغ کرده اند، ندارد. “

این دومین دادگاه برگزار شده در هفته جاری است که در آن ریپل در مقابل سازمان بورس پیروز می شود. در اوایل این هفته، قاضی به شرکت ریپل اجازه داد تا به اسناد سازمان بورس در مورد بیت کوین واتریوم دسترسی پیدا کنند. در پی این دو پیروزی قیمت ریپل افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *