سرمایه گذاران منتظر باشید! بیت کوین 400 هزار دلاری در راه است!

فرهاد اکسچنج

استراتژیست های بلومبرگ پیش بینی می کنند که بیت کوین با تصاحب بخش بزرگی از سرمایه بازار طلا و استقبال گسترده موسسات، می تواند تا 400000 دلار افزایش یابد.
بلومبرگ شرکت رسانهٔ جمعی چندملیتی است که مقر آن در نیویورک در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.
آن ها همچنین در گزارش اخیر خود در مورد ارزهای دیجیتال، اعلام کردند که بیت کوین به تدریج جایگزین طلا خواهد شد.

چه چیزی قیمت بیت کوین را به سمت 400 هزار دلار سوق می دهد؟

 
لینک های مفید: خرید بیت کوین
 

تحلیلگران بلومبرگ در گزارش اخیر خود که با سر دبیری استراتژیست ارشد مایک مک گلون در مورد عملکرد بیت کوین تهیه شده است، سطح قیمت 50،000 دلار را به عنوان سطح پشتیبانی پایه ی این دارایی علامت گذاری کردند.
البته آن ها سطح قیمت 60،000 دلار را به عنوان مقاومت اصلی در برابر افزایش قیمت بیت کوین تایید می کنند. اما آن ها معتقدند که این سطح نیز به دلیل پذیرش گسترده این ارز توسط سرمایه گذاران نیرومندی همچون مورگان استنلی، ویزا، گلدمن ساکس و تسلا شکسته خواهد شد.

– مورگان استنلی شرکت خدمات مالی آمریکایی و شرکت چندملیتی است.
– ویزا شرکت خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر فاستر، کالیفرنیا، ایالات متحده قرار دارد.
– گلدمن ساکس یا گلدمن سَکس  شرکت خدمات مالی آمریکایی است.
بخش عمده فعالیت‌های گلدمن ساکس در زمینه های زیر متمرکز می باشد:
1. ارائه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری
2. مدیریت دارایی و مدیریت سرمایه‌گذاری
3. همچنین مبادلات کالا
4. اوراق بهادار
5. سهام شرکت‌ها
6. مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک
– تسلا شرکت خودروسازی آمریکایی و تولیدکننده خودروهای برقی و قطعات موردنیاز ترن‌های برقی است.

 
لینک های مفید: صرافی آنلاین
 

از دلایل دیگر افزایش قیمت بیت کوین تا سطح 400 هزار دلار می توان به تصویب ETF اشاره کرد.

همچنین تصویب چندین ETF بیت کوین در کانادا، برزیل و سایر کشورها در نهایت قانون گذاران ایالات متحده را تحت فشار قرار می دهد تا این بازار را دنبال کنند. تحولی که بلومبرگ آن را به عنوان یک نقطه عطف صعودی دیگر برای قیمت بیت کوین در نظر گرفته است. ETF بیت کوین همان صندوق های معاملاتی در بورس بیت کوین است. این صندوق برای سرمایه‌گذاران این امکان را فراهم می کند تا بدون آنکه درگیر پیچیدگی های بازار و صرافی ها شوند این ارز را خرید و فروش کنند.

استراتژیست های بلومبرگ با اشاره به الگوهای افزایش قیمت در گذشته، صعود قیمت قابل توجهی را پیش بینی کردند.

تقریبا در هر دوره موارد مشابهی موجب افزایش قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بوده اند. دلایلی همچون هوینگ و نوسانات کم. بلومبرگ گزارش داد که الگوی ترسیمی آن ها، سود بیت کوین را در سال 2013 تقریبا 55 برابر و در سال 2017 حدود 15 برابر نشان می دهد. اگر این دارایی حتی از متوسط افزایش قیمت این سال ها نیز پیروی کند، براساس تجزیه و تحلیل قیمت از اوج سطح قیمت سال 2011 ارزش آن می تواند به 400000 دلار نزدیک شود. ساتوشی ناکاموتو برای جلوگیری از تورم و ایجاد بی رویه بیت کوین یک محدودیت به نام هوینگ (HALVING) ایجاد کرده است. حدود هر 4 سال یکبار میزان جایزه ای که به ماینر ها داده می شود نصف می شود.

اگر بیت کوین چنین سطح چشمگیری را مشاهده کند، ارزش بازار آن به مراتب بالاتر از 7 تریلیون دلار خواهد بود. این مسئله باعث می شود که بیت کوین 3 برابر با ارزش تر از اپل باشد. همچنین فاصله ارزش بازار خود را با ارزش بازار طلا کاهش دهد.

فرهاد اکسچنج دلار

بیت کوین در مسیر جایگزینی طلا

وقتی صحبت از این فلز زرد می شود، تحلیلگران بر روی ادعای خود پا فشاری می کنند. آن ها تاکید دارند که اولین ارز رمزنگاری شده در شرف تصاحب جایگاه طلا است. گرچه استراتژیست ها باور دارند که چنین سناریویی لزوماً برای طلا موجب ضرر و زیان نیست. آن ها خاطرنشان کردند که بیشتر شاخص ها نشان می دهند که به زودی روند جهانی از این ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی ذخیره حمایت خواهد کرد.

به نظر شما آیا بیت کوین به سطح 400 هزار دلار خواهد رسید؟

وبلاگ ما را دنبال کنید. منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *