قیمت اتریوم به 13000 دلار خواهد رسید!!

فرهاد اکسچنج

یک تحلیلگر مشهور افزایش 500 درصدی را تا پایان سال برای دومین ارز رمزنگاری بزرگ یعنی قیمت اتریوم پیش بینی می کند. طبق گفته ی یک تحلیلگر محبوب رمزنگاری، Teeka Tiwari، اتریوم می تواند با افزایش 500 درصدی، حرکت صعودی اخیر خود را دو برابر کند.

 
لینک های مفید: خرید بیت کوین
 
اتریوم به دلیل کاربردی بودن می تواند از بیت کوین به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال پیشی بگیرد.

صعود اتریوم تا 13000 دلار؟

مسلماً بلاک چین اتریوم پرکاربردترین شبکه در فضای ارزهای دیجیتال است. از چندین استیبل کوین موجود در این شبکه گرفته تا فناوری اساسی NFT ها و امور مالی غیرمتمرکز DeFi. NFT ها یا همان توکن های غیرقابل تعویض بلاکچین اختصاصی برای خود ندارند و منحصر به فرد و کمیاب هستند. در واقع NFT  ها دارایی های دیجیتالی هستند که مشخصات آن ها با دیگر توکن ها قابل تعویض نیست.

 
لینک های مفید: صرافی آنلاین
 

اگرچه این فناوری پیشرفته با اشکالاتی از جمله کارمزد زیاد همراه است، اما بر قیمت اتریوم تأثیر مثبت گذاشته است. قیمت اتریوم از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 درصد افزایش داشته است. در تاریخ 14 آوریل قیمت اتریوم به بیش از 2300 دلار افزایش یافت. این ارز در این تاریخ بالاترین رقم خود را ثبت کرد. علی رغم این صعود چشمگیر، این تحلیلگر معروف هنوز معتقد است که قیمت اتریوم به سطح ارزش واقعی خود نرسیده است. او حرکت های صعودی شگفت انگیزی را برای قیمت این ارز پیش بینی می کند. وی معتقد است که قیمت اتریوم فقط تا پایان سال 2021 حدود 500 درصد از موقعیت فعلی خود افزایش می یابد. چنین افزایش قابل توجهی قیمت اتریوم را به حدود 13000 دلار می رساند.

قیمت اتریوم فرهاد اکسچنج

با این شرایط ارزش بازار این دارایی سر به فلک می کشد و به بیش از 1.5 تریلیون دلار می رسد. یعنی اتریوم در نهایت از ارزش بازار بیت کوین پیشی می گیرد. ارزش بازار بیت کوین اکنون تقریباً 1.2 تریلیون دلار است. Teeka Tiwari معتقد است که دیفای (DeFi) و برنامه های غیرمتمرکز که dApps نامیده می شوند در نهایت اتریوم را به با ارزش ترین بستر نرم افزاری تاریخ تبدیل خواهند کرد. زیرا وقتی نیاز به شخص ثالث یا واسطه را برطرف کنید، می توانید هزینه ها را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

پشتیبانی سرمایه گذاران بزرگ از اتریوم

Teeka Tiwari تنها سرمایه گذار خوش بین نسبت به آینده اتریوم نیست. از میان سرمایه گذاران دیگر می توان به اظهارات مثبت مدیرعامل SkyrBridge Capital، آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) و میلیاردر و مالک Dallas Mavericks، مارک کوبان اشاره کرد. SkyrBridge Capital شرکت سرمایه گذاری جهانی است. Dallas Mavericks تیم بسکتبال حرفه ای آمریکایی است که در دالاس مستقر است. آنتونی اسکاراموچی مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید اخیراً پیش بینی کرده است که اتریوم به ذخیره ارزش تبدیل خواهد شد. مارک کوبان نیز از اتریوم به عنوان یک ارز واقعی و با ارزش یاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *