فروش اتریوم در سایت فرهاد اکسچنج چگونه است؟

اتریم

فروش اتریوم در سایت فرهاد اکسچنج فقط برای موجودی اتریوم شما در خود سایت فرهاد اکسچنج ممکن است. بنابراین اگر قصد فروش اتریوم در سایت ما را داشتید ابتدا اتریوم را به کیف پولی که در سایت ما دارید منتقل کنید. توجه کنید که امکان تبدیل مستقیم اتریوم به ریال در حساب بانکی شما وجود ندارد. ابتدا ریال به موجودی ریالی شما در سایت فرهاد اکسچنج واریز می شود، سپس می توانید موجودی ریالی را به حساب بانکی واریز کنید. * توجه کنید که قیمت رمز ارزها لحظه ای است. قیمتی که در سفارش می بینید ممکن است با قیمت لحظه ی نهایی که سفارش تکمیل می شود متفاوت – کمتر یا بیشتر – باشد.

 
لینک های مفید: خرید بیت کوین
 

فروش اتریوم در سایت فرهاد اکسچنج چگونه انجام می شود؟

ابتدا وارد قسمت خرید و فروش اتریوم شوید.

سپس از پنل دوم این قسمت در کادر اول مقدار اتریومی که قصد فروش آن را دارید وارد کنید. سپس بر روی گزینه تبدیل اتریوم به بالانس ریالی کلیک کنید. * توجه کنید که امکان تبدیل مستقیم اتریوم به ریال در حساب بانکی شما وجود ندارد. ابتدا ریال به موجودی ریالی شما در سایت فرهاد اکسچنج واریز می شود، سپس می توانید موجودی ریالی را به حساب بانکی واریز کنید.

حال وارد صفحه ای می شوید که در آن شماره سفارش و مقدار ریال دریافتی را می توانید چک کنید. * حتما شماره سفارش خود را در این مرحله یادداشت کنید. در نهایت بر روی گزینه پرداخت کن کلیک کنید.

در مرحله ی بعد یک کد تایید برای شماره همراه وریفای شده شما در سایت ارسال خواهد شد.

اکنون پس از آن که بر روی گزینه submit کلیک کنید وارد صفحه سفارش خود خواهید شد. در این حالت قسمت اول complete  شده است و پرداخت اتریوم شما در سایت تایید شده است. زمانی که قسمت دوم complete  شود به این معنی است که ریال شما به بالانس ریالی شما در سایت فرهاد اکسچنج واریز شده است. در صورتی که قسمت اول یعنی قسمت پرداخت اتریوم open بماند، باید با پشتیبانی سایت از طریق تلفن 02147569000 و یا چت آنلاین موجود در صفحه اصلی سایت تماس حاصل فرمایید.

اکنون می توانید از قسمت وضعیت حساب موجودی ریالی خود را چک کنید. اگر تمایل داشتید این ریال به حساب بانکی شما واریز شود، از پنل دوم قسمت وضعیت حساب ثبت سفارش کنید.

در نهایت سفارش شما در بخش تاریخچه سفارش ثبت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *