ادرس کیف پولی با کارمزد کم در شبکه بیت کوین!

فرهاد اکسچنج

با آموزش های فرهاد اکسچنج همراه باشید!

Bech32 یک آدرس بیت کوین است که کاملاً با SegWit سازگار است. بسیاری از افراد آدرس های Bech32 را به عنوان آدرس های bc1 می شناسند. زیرا آدرس آن ها همیشه با “bc1” شروع می شود.
سگویت طرحی برای بهبود بلاکچین بیت کوین است که به منظور افزایش ظرفیت بلاک ها پیاده سازی شده است.

 

لینک های مفید:
خرید بیت کوین

 

پیش از این، بیتکوین از آدرس های base58 استفاده می کرد. اما، این طرح دارای اشکالاتی بود. در این نوع آدرس از آنجا که از حروف کوچک و بزرگ استفاده می شود، تایپ آن ها دشوار است و هنگام ارسال بیت کوین مستعد خطاهای ورودی می باشد. علاوه بر این، آدرس های base58 به فضای قابل توجهی در کدهای QR نیاز دارند و رمزگشایی آن ها نسبتاً پیچیده و کند است.

خبر خوب آن است که فرهاد اکسچنج از کیف پول Bech32 پشتیبانی می کند.

مزایای پشتیبانی از SegWit و Bech32

در درجه اول، معاملات SegWit ارزان تر و به طور قابل توجهی سریع تر از معاملات سنتی بیت کوین هستند.

اخبار ارز دیجیتال در فرهاد اکسچنج

فرهاد اکسچنج

از آنجا که SegWit داده های امضا را از یک معامله جدا می کند، می توانید تراکنش های بیشتری را در یک بلاک جای دهید. بنابراین با پشتیبانی از SegWit، کاربران شما می توانند بدون زمان انتظار زیاد، بیت کوین معامله کنند. قرار دادن تراکنش های بیشتر در هر بلوک همچنین منجر به کاهش هزینه برای کاربران می شود. هزینه های معاملات SegWit معمولاً ۲۵ تا ۴۰ درصد کمتر از معاملات غیر SegWit است.

 

لینک های مفید:
صرافی آنلاین

 

Bech32 مزایای دیگری نیز فراهم می کند

پشتیبانی از Bech32 همچنین احتمال خطاهای هنگام ارسال و دریافت بیت کوین را کاهش می دهد. از آنجا که آدرس های Bech32 فقط از حروف کوچک تشکیل شده اند، کاربران وقت کمتری برای تایپ کردن آن ها صرف می کنند. اگر کاربر هنگام وارد کردن آدرس خطایی داشته باشد، آدرس های Bech32 همچنین به شما امکان می دهد تا مشخص کنید کدام کاراکترها نادرست هستند.

ویدیو های آموزشی در فرهاد اکسچنج

این مزایا باعث شده است که تقریباً اکثر کیف پول ها و صرافی ها حداقل از ارسال بیت کوین به آدرس های Bech32 توسط کاربران پشتیبانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *