ارتباط با پشتیبانی فرهاد اکسچنج

فرهاد اکسچنج

در فرهاد اکسچنج می توانید در ساعات و روزهای اداری از طریق چت آنلاین با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید. دقت کنید در صورتی که از طریق تلفن همراه وارد سایت می شوید، می بایست مرورگر خود را در حالت DESKTOP MODE قرار دهید تا آیکون چت برای شما نمایش داده شود.

اخبار ارز دیجیتال فرهاد اکسچنج

  • ابتدا نام کاربری و آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید.
  • سپس بخش مرتبط با مشکل یا سوال خود را انتخاب کنید.
  • دقت کنید که مشکل خود را به طور کامل به همراه اطلاعات در پیام اول ارسال کنید.
  • پشتیبان های ما به صورت آنلاین پاسخگوی شما خواهند بود.

فرهاد اکسچنج حتما حتما در نظر سنجی پایان مکالمه شرکت نمایید. دقت کنید که این نظر سنجی ها به منظور بهبود عملکرد مجموعه بررسی خواهند شد. بنابراین در هنگام شرکت در نظرسنجی، حتما دقت کنید و نظر واقعی خود را به ثبت برسانید.

http://https://www.instagram.com/tv/CQ8hUBuggXi/?utm_medium=copy_link

از طریق وبلاگ ما می توانید اخبار روز و آموزش های ارز دیجیتال، بازار سرمایه و بلاکچین را مطالعه کنید. پشتیبانی فرهاد اکسچنج بعد از ساعات کاری و در روزهای تعطیل نیز در خدمت کاربران محترم می باشد. در روزهای تعطیل می توانید از طریق تیکت با پشتیبانان ما در ارتباط باشید. به منظور بالا بردن سطح کیفی خدمات و پشتیبانی، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع ما رسانده تا اقدامات لازم جهت بهبود عملکرد مجموعه فرهاد اکسچنج انجام شوند.

3 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر بنده سال 92 فکر کنم در سایت فرهاد اکسچنج ثبت نام کردم حساب کاربری ساختم و احراز هویت رو انجام دادم .متاسفانه ایمیل و یا شماره تماسی که مربوط بهم بود رو فراموش کردم و در اختیار ندارم چطور میتونم با تصویر کارت ملی و هر موردی که لازم باشه برای احراز هویت مجددم از طریق شما به حسابم دسترسی پیدا کنم

    1. سلام و وقت بخیر کاربر گرامی
      جهت بازیابی حساب کاربری خود با شماره 02147569000، داخلی 2 واحد احراز هویت تماس حاصل فرمایید.

  2. سلام وقت بخیر حساب کاربری من رمز برای گوشیم میاد ولی ورود نمیکنه مشکل از کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *