چه زمانی بازار ارز دیجیتال لباس سبز بر تن خواهد کرد؟

فرهاد اکسچنج

ارزش بازار ارز دیجیتال طی 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. بیت کوین بزرگترین و محبوب ترین رمز ارز این بازار، پس از قدم نهادن در سطح تاریخی 68 هزار دلار، عقب نشینی کرد و در حال حاضر، در محدوده‌ی 60 هزار دلار معامله می شود. در این میان، رمز ارزهای دیگری همچون اتریوم نیز با کاهش چشمگیری روبرو شده اند.

 

لینک های مفید:
خرید بیت کوین

 

BTC/USD chart on November 16, 2021.
ETH/USD chart on November 16, 2021

در همین حال، از آنجایی که بیت کوین، اتریوم و تعداد زیادی از بازارهای رمز ارز متحمل ضررهای عمیقی شده اند، میکل مورچ، مدیر اجرایی صندوق پوشش ریسک دارایی های رمزنگاری شده Ark36 به Bitcoin.com News گفت که این کاهش سرمایه گذاری طبیعی است.

Top five crypto assets on Tuesday, November 16, 2021

مورچ گفت: «با این حال، بیت کوین مثل همیشه به بهترین شکل، انتظارات را نادیده گرفت».

پس از آنکه در هفته گذشته قیمت این رمز ارز محبوب به بالاترین سطح تاریخی خود در نزدیکی سطح 69 هزار رسید، انتظار کلی سرمایه گذاران این بود که این روند بلافاصله ادامه یابد. اما برخلاف انتظارات، دیروز شاهد یک روند نزولی بودیم که با کاهش تقریباً 8 درصدی به اوج خود رسید. با توجه به موج گسترده اشتیاق بازار ارز دیجیتال در هفته گذشته، چنین کاهش قیمتی ممکن است ناامید کننده یا حتی نگران کننده به نظر برسد.

 

لینک های مفید:
صرافی آنلاین

 

مقالات روز ارز دیجیتال از از دست ندهید!

مورچ ادامه داد: «مهم است که به یاد داشته باشید که کاهش 8 درصدی یک حرکت عادی در بازارهای کریپتو محسوب می شود. در حال حاضر، ساختار کلی بازار صعودی، تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است. در واقع، افت ناگهانی قیمت، منجر به تغییر اهرم می شود. این مسئله به ایجاد بازار سالم تر کمک می کند که برای ادامه روند صعودی در میان مدت بهتر است».

ویدیوهای آموزشی تحلیل بازار

شاخص ها روند نزولی تندی را در بازار ارز دیجیتال نشان می دهند!

 

فرهاد اکسچنج
فرهاد اکسچنج

تحلیل بنیادی بازار بیت کوین در صرافی Huobi Global نشان می دهد که عوامل زیادی وجود دارند که نشان می دهند احساسات بازار در حال حاضر نزولی است.

هوبی گلوبال صبح روز سه شنبه به Bitcoin.com News گفت: “همه شاخص ها به شدت نزولی هستند.”

هوبی افزود: “از سطح روزانه، بیت کوین اکنون در یک خط منفی طولانی قرار دارد، روند صعودی کوتاه مدت شکسته شده است، حجم روزانه افزایش یافته است، روند کوتاه مدت ممکن است به سمت پایین ادامه یابد.”

در گزارش مشابهی از چشم‌انداز بازار، Huobi اشاره کرد که سیگنال‌های بازار اتریوم (ETH) نیز نشان‌دهنده «احساس نزولی بالا در بازار» است. شاخص‌های نمودار ETH/USD با استفاده از یک تایم فریم 4 ساعته نشان می‌دهند که EMAها و خط K همگی در سراشیبی هستند.

قدم بعدی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *